![Rafał Michałek-Czerepak](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/teacher/main_image/1-6262601cb6b3c652276426-min-6437c4b036086682410083.png)
- Ma 21-letnie doświadczenie w branży reklamowej.
- Tworzył kampanie reklamowe dla Samsunga, PepsiCo, Marsa, P&G, Mercedes Benz i PZU.
- W 2012 roku współtworzył wielokrotnie nagradzaną kampanię promującą Polskę i UEFA – Euro 2012 w 120 krajach.
- Jego kampanie zdobyły Grand Prix Tourism na VII FilmAT – Film, Art & Tourism Festival, Grand Prix Film Festival w Zagrzebiu, srebro na New York Festival w kategorii World's TV & Films oraz brązową nagrodę na US International Film & Video Festival w Los Angeles.
- Wiele z jego reklam zdobyło nagrody KTR, Effie Awards lub znalazło się na short-liście w innych konkursach reklamowych (Cannes Lions, Drum Awards, Golden Arrow).
Wykładowca pracował w tych firmach:
![ᅠ](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/company/logo/empty-603506cd1582c836840925-61e009e3dc6fa547014410.png)