Wielokrotnie odpowiadała za wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. W 2013 było to opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i obrandowanie sieci nowych placówek medycznych – PZU Zdrowie. Stworzyła również sponsorowane przez PZU Strefy Zdrowia, które zapewniały kompleksowe badania dla biegaczy na maratonach.
Na podstawie sukcesu Stref Zdrowia, stworzyła produkt, który dawał pracodawcom możliwość wykupieniu dedykowanego zestawu badań i konsultacji profilaktycznych organizowanych przez PZU Zdrowie w siedzibie firmy. Za produkt ten PZU Zdrowie otrzymało wyróżnienie w kategorii „Zdrowa firma” w 13. edycji ogólnopolskiego konkursu „Lodołamacze”.
Pracując w firmie Polkomtel, odpowiadała za trade marketing linii prepaid. Jako pierwsza w branży telekomunikacyjnej wpadła na pomysł, żeby wykorzystać tzw. „krawat” (używany przy ekspozycji chipsów) do prezentacji starterów prepaid w punktach sprzedaży.
Wykładowca pracował w tych firmach: