Martyna
Dumieńska
- Content Marketing Manager w CCC, gdzie odpowiada za kampanie contentowe i spójność treści pomiędzy kanałami digital
- Zajmuje się marketingiem od ponad 7 lat
- Pracowała w Stowarzyszeniu Inicjatywa „Razem” i Fundacji Rozwoju Kinematografii, gdzie koordynowała projekty i strategie marketingowe dla ponad 300 wydarzeń filmowych w Polsce
- W przeszłości była związana z marką Levi’s, gdzie koordynowała działania marketingowe 360° w 15 krajach
- Nagrody: złota statuetka za kampanię „Sport is an attitude. Sprandi” w kat. Young Audience oraz srebrna statuetka za kampanię „Hi 90s! Hi Sprandi”! w kat. Retail
Konrad
Jałoszyński
- Marketing Manager w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.
- Związany z digital marketingiem od ponad 10 lat, doświadczenie zdobywał w firmach: Toyota, Generali, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, Impel Group
- Jest niezależnym konsultantem zarządów firm, pomagającym w realizacji celów biznesowych
- Certyfikowany specjalista DIMAQ Professional, międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych
- Autor publikacji w prasie branżowej Nowymarketing.pl
- Juror w konkursach SGH w Warszawie na najlepsze prace dyplomowe z dziedziny e-marketingu
Wykładowca pracował w tych firmach: