Łukasz Brylski, International Brand Manager w EA, ex-Marketing Manager w PZPN — wykładowczyni szkoły biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Łukasz Brylski

International Brand Manager w EA, ex-Marketing Manager w PZPN

Łukasz Brylski
  • Obecnie International Brand Manager EE w Electronic Arts
  • Ma ponad 10-letnie doświadczenie jako marketing manager w sporcie
  • Współtwórca i wykonawca strategii marketingowej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Manager odpowiedzialny za współpracę ze sponsorami, takimi jak: Fortuna, STS, Leroy Merlin czy Biedronka
  • Ex-Branding & Signage Manager – Mistrzostwa Świata FIFA U20 w 2019 roku oraz
  • Ex-Branding & Sponsorship Manager – Mistrzostwa Europy UEFA U21 w 2017 roku
  • Absolwent pierwszej polskiej edycji UEFA Certificate in Football Management (UEFA CFM)

Wykładowca pracował w tych firmach:

ᅠ

Prowadzi kursy w LABA