Case: ciekawe artykuły i wywiady z ekspertami | Szkoła biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Case study

filtr

Kategoria
topics
Znaleziono materiałów: 6 z 53
blog-small-preview-federico-maffini-64c98d364e940112710200.png
Jak łączyć dane z biznesowymi insightami?
Federico Maffini, Senior Leader w Amazonie, opowiada o powodach, dla których każdy powinien opanować analizę finansową.
Czytaj
preview-64abd500b9001126910317-64b742f87b6d9631672353.png
Guilherme Miguel: „Konsumenci oczekują autentyczności”
Ekspert ds. marketingu LinkedIn opowiada o przyszłości marketingu cyfrowego oraz stworzeniu skutecznego zespołu marketingowego.
Czytaj
preview-649013c8df14b002162090-649befa74ec6d243334619.png
Helen Edwards: „Odmienność to nowa normalność”
Adiunkt London Business School opowiada o tym, jak tworzyć przełomowe produkty, obserwując marginalne zachowania w społeczeństwie.
Czytaj
preview-6479fc7790ff3620146994-64897fac774d6185142430.png
Adam Kingl: „Kreatywność to gra liczb”
Wykładowca University College London opowiada o tym, jak przekształcić naturalną ciekawość w nowe pomysły biznesowe.
Czytaj
preview-645c9f58af654272889715-647fc77f57eb3995682531.jpg
John Mullins: „Wzrost dla samego wzrostu może nie być tego wart”
O znaczeniu podejścia „najpierw problem”, pozyskiwaniu klientów i korzyściach nieproszenia o pozwolenie rozmawiamy z profesorem London Business School.
Czytaj
preview-6458d9250457a874958071-646494c44be99948974513.jpg
Albert Chan: jak osiągnąć synergię między sprzedażą a marketingiem i zwiększać przychody?
Dyrektor sprzedaży Meta opowiada o tym, czego sprzedawcy i marketingowcy mogą się od siebie nauczyć, aby osiągnąć wspólne cele.
Czytaj