Szukasz najciekawszych konferencji, w których warto wziąć udział jeszcze w 2022 roku? Przygotowaliśmy zestawienie wydarzeń, festiwali i seminariów biznesowych, które odbywają się na całym świecie. W większości przypadków uczestnictwo jest zdalne, a opłata rejestracyjna niska lub często też można skorzystać z darmowej wejściówki. Nasz przewodnik podzieliliśmy na cztery działy tematyczne: marketing, leadership, innovation oraz business, aby łatwiej można było się odnaleźć w szerokim wachlarzu możliwości.
MARKETING
#1. Infoshare
Czas trwania: 6-7 października.
Forma: stacjonarnie w Gdańsku lub online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
To już 16. edycja konferencji, która poświęcona jest takim zagadnieniom, jak web 3.0, innowacje technologiczne, trendy w biznesie i digital marketingu. Na sześciu scenach wystąpią specjaliści z całego świata. Będzie można posłuchać o case study największych gigantów technologicznych, a także startupów, które zrewolucjonizowały swoje branże.
Posłuchasz m.in. Kenta C. Doddsa, mówcy, który zaangażowany jest w społeczność open source, a także Michała Sadowskiego z Brand24, Natalię Hatalską z InFuture Institute czy Pawła Tkaczyka z Midea. Koszt obecności na imprezie zależy od wybranego pakietu. Jest możliwe uczestnictwo za darmo, a za pełen pakiet zapłaci się 1699 zł.
#2. Mobile Trends for Experts
Czas trwania: 25-26 października.
Forma: stacjonarnie w Warszawie lub online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Mobile Trends Conference to wydarzenie, które odbywa się od 2012 roku. To 3 sceny, 6 bloków tematycznych oraz 50 prelekcji, które zainspirują do rozwoju w takich dziedzinach jak nowe technologie, projektowanie aplikacji, designowi, UX, UI, trendy czy marketing w branży mobile.
Konferencje w szczególności dedykowana jest specjalistom, którzy pracują w e-commerce, finansach, marketingu mobilnym czy zajmują się projektowaniem skupionym na użytkowniku. Posłuchać będzie można wystąpień wyjątkowych ludzi. Na scenie pojawi się Albert Stęclik z agencji Dziadek do Orzechów, Marcin Łaziński z mBanku, a także Anna Prończuk-Omiotek z AnnaPRO. Chociaż w samej nazwie są eksperci, w konferencji odnajdą się zarówno specjaliści, jak i osoby początkujące, gdyż poziom wykładów jest zróżnicowany. Dostępne są trzy rodzaje biletów. Uczestnictwo w konferencji online kosztuje 600 zł, uczestnictwo stacjonarne wraz z nagraniami - 1700 zł, a sama konferencja stacjonarna: 1500 zł.
#3. I Love Marketing & Technology
Czas trwania: 29 listopada – 2 grudnia.
Forma: stacjonarnie w Warszawie lub online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
14 edycja tego wydarzenia odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa cztery dni, a każdy z nich będzie poświęcony innemu tematowi – ads & analytics, social media i marketingowi. W tym roku pojawi się także nowość tematyczna: konferencja XSummit, podczas której będzie można dowiedzieć się wszystkiego o najnowszych trendach w zarządzaniu firmą.
Cennik uczestnictwa w konferencji jest zależny od wielu szczegółów. Dostępnych jest kilka pakietów, a także dodatkowe opcje uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących. Najtańszy pakiet kosztuje 699 zł.
LEADERSHIP
#4. 2022 HMG Live! Global CISO Executive Leadership Summit
Czas trwania: 4 października.
Forma: online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
HMG Strategy Executive Leadership Summit zapewnia światowej klasy wykłady na temat przywództwa, zarządzania, nowych technologii i rozwoju. Najlepsi liderzy podzielą się swoimi radami jak zarządzać firmą w czasach kryzysu, jak na nowo konstruować biznes i tworzyć przyszłościowe miejsca pracy, wspierając innowacje i różnorodność.
Do prelegentów na konferencji należą: Nicole Darden Ford, wiceprezes i CISO w Rockwell Automation, Rocco Grillo, dyrektor zarządzający – Global Cyber Risk Services & Incident Response Investigation w Alvarez & Marsal oraz David Mahon, Global CISO w Deloitte. Aby zapewnić wysoką jakość wydarzenia, mogą w nim wziąć udział wysokiego szczebla managerzy lub pracownicy akademiccy.
#5. Vuejs.de Conf
Czas trwania: 5 października.
Forma: stacjonarnie w Berlinie
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Vue.js to otwartoźródłowy framework do aplikacji webowych typu front-end, oparty na języku JavaScript oraz modelu Model-View-Controller. Został stworzony przez programistę Evena You. Vuejs.de Conf to pierwsza edycja konferencji Vue w Niemczech, która składa się z dwóch części. 4 października będą odbywać się warsztaty, a następnego dnia – wykłady.
Na uwagę zasługują dwa wykłady. Alisa Duncan opowie o tym, jak tworzyć inkluzywne treści techniczne tak, aby wspierać różnorodność w społecznościach, a Vanessa Otto poprowadzi warsztat State Management with Pinia (to oficjalnie rekomendowane rozwiązania do zarządzania w środowisku Vue.js).
#6. Signal
Czas trwania: 2-3 listopada.
Forma: online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Signal to coroczna konferencja, która skupia klientów, programistów i sympatyków Twilio po to, aby budować lepszą komunikację z klientami, z zespołem i ulepszać doświadczenia produktowe. Wykłady i sesje z ekspertami pozwolą na rozwój, poszerzenie listy kontaktów i pogłębienie umiejętności przywódczych.
Do tegorocznych prelegentów należą Ivy Grant – VP Strategy & Operation w Twilio, Steve Brasra – CEO & President w Toyota Connected North America oraz Carmen Martinez – Senior Conversational UX Designer we FlixBus. Rejestracja na konferencję jest bezpłatna.
INNOVATION
#7. 5G Expo Europe
Czas trwania: 20-21 września.
Forma: stacjonarnie w Amsterdamie i online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Seria wykładów poświęcona jest nowym technologiom dedykowanym przedsiębiorstwom. 5G odbywa się we współpracy z IoT Tech Expo, Blockchain Expo, Al & Big Data Expo, a także Cyber Security Expo, aby wyznaczać nowe ścieżki transformacji cyfrowej.
Impreza zgromadzi ponad 7000 prelegentów z całej Europy, w tym wiodących innowatorów, dyrektorów IT, dostawców telekomunikacyjnych, deweloperów, start-upy, przedstawicieli rządowych i inwestorów. Podczas dyskusji i wykładów zostaną przedstawione case studies, nowoczesne rozwiązania i pokazy na żywo. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.
#8. Gitex Global
Czas trwania: 10-14 października.
Forma: stacjonarnie w Dubaju.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Gitex Global to jedno z wiodących wydarzeń technologicznych na świecie. Gromadzi liderów, twórców i innowatorów po to, aby prowadzić wielogodzinne dyskusje, debaty i rzucać wyzwanie nowym technologiom, ideom i produktom, aby identyfikować możliwości w przyszłości.
Dubaj na 5 dni zamieni się w centrum innowacji z ponad 1000 ekspertów, którzy poprowadzą wykłady i ponad 4000 wystawcami z całego świata, prezentującymi nowinki technologiczne. Koszt uczestnictwa w wydarzeniu zaczyna się już od 220 AED, czyli ok. 275 zł.
#9. iNNOVATE Tech Show
Czas trwania: 19-21 października.
Forma: stacjonarnie w Kuala Lumpur.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Odkryj najnowsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji, dronów, inteligentnych budynków, zdrowia, przyszłości jedzenia, motoryzacji, handlu detalicznego i robotyki. Targi iNNOVATE Tech Show łączą marki oraz udostępniają platformę do wymiany myśli między innowatorami z całego świata. Na uwagę zasługuje panel The Global Future Mobility Talks, poświęcony przyszłości mobilności w mieście oraz zrównoważonemu rozwojowi.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.
BUSINESS
#10. Digital Transformation Week Europe
Czas trwania: 20-21 września.
Forma: stacjonarnie w Amsterdamie i online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
W dniach 20-21 września będzie można wysłuchać opinii wiodących ekspertów z dziedziny digital i odkryć kluczowe strategie, które pomogą odnieść sukces w biznesie. Konferencja skupia się na nowych technologiach i podejściach, które wspierają podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji biznesowych, poprawiają wydajność operacyjną i zwiększają zaangażowanie i utrzymanie klientów, a także rozbudowują cyfrową kulturę w organizacji.
Podczas Digital Transformation Week swoje wykłady wygłoszą m.in. Cristina Rutgers-Astolfi – Global Head of Analytics IKEA Customer Support, Aurelija Pletiene – Director of Engineering w Vinted oraz Elizabeth Osta – Director Data Management z marki Heineken. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.
#11. Bits & Pretzels Festival
Czas trwania: 25-27 września.
Forma: stacjonarnie w Monachium i online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Bits & Pretzels Festival odbywa się co roku podczas Oktoberfest w Monachium i gromadzi ponad 5000 założycieli, inwestorów, innowatorów i entuzjastów start-upów na trzy dni poświęconych na naukę, rozwój, networking i szukanie inspiracji.
W tym roku w Monachium pojawią się m.in. Arnold Schwarzenegger, który opowie o swoich biznesach, dr Robert Habeck, polityk i pisarz, a od 2021 też minister gospodarki i ochrony klimatu, Hanno Renner - co-founder & CEO w Personio, a także Verena Pausder – CEO w Pausder Ventures & FC Viktoria. Obowiązuje lista oczekujących na bilety.
#12. Talent Connect
Czas trwania: 25-27 października.
Forma: stacjonarnie w Los Angeles i online.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Jak co roku, Talent Connect organizowany przez LinkedIn to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych poświęconych rozwojowi firm i poszukiwaniu najlepszych talentów w swoich specjalizacjach. W tym roku tematem przewodnim będzie przyszłość pracy.
Prezentacje przygotują przedstawiciele wiodących firm na rynku, m.in. z LinkedIn, Infosys, PepsiCo, Target czy Deloitte. Wydarzenie jest bezpłatne. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.