Blog

12 najciekawszych konferencji tej jesieni

Przygotowaliśmy przewodnik po godnych uwagi wydarzeniach branżowych w takich dziedzinach jak marketing, leadership, innovation oraz business.

blog-cover-12-conferences-2022-632079f3d3d94706858368.png

Szukasz najciekawszych konferencji, w których warto wziąć udział jeszcze w 2022 roku? Przygotowaliśmy zestawienie wydarzeń, festiwali i seminariów biznesowych, które odbywają się na całym świecie. W większości przypadków uczestnictwo jest zdalne, a opłata rejestracyjna niska lub często też można skorzystać z darmowej wejściówki. Nasz przewodnik podzieliliśmy na cztery działy tematyczne: marketing, leadership, innovation oraz business, aby łatwiej można było się odnaleźć w szerokim wachlarzu możliwości.  

MARKETING 

#1. Infoshare 

Czas trwania: 6-7 października.

Forma: stacjonarnie w Gdańsku lub online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

To już 16. edycja konferencji, która poświęcona jest takim zagadnieniom, jak web 3.0, innowacje technologiczne, trendy w biznesie i digital marketingu. Na sześciu scenach wystąpią specjaliści z całego świata. Będzie można posłuchać o case study największych gigantów technologicznych, a także startupów, które zrewolucjonizowały swoje branże.

Posłuchasz m.in. Kenta C. Doddsa, mówcy, który zaangażowany jest w społeczność open source, a także Michała Sadowskiego z Brand24, Natalię Hatalską z InFuture Institute czy Pawła Tkaczyka z Midea. Koszt obecności na imprezie zależy od wybranego pakietu. Jest możliwe uczestnictwo za darmo, a za pełen pakiet zapłaci się 1699 zł. 

#2. Mobile Trends for Experts

Czas trwania: 25-26 października. 

Forma: stacjonarnie w Warszawie lub online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Mobile Trends Conference to wydarzenie, które odbywa się od 2012 roku. To 3 sceny, 6 bloków tematycznych oraz 50 prelekcji, które zainspirują do rozwoju w takich dziedzinach jak nowe technologie, projektowanie aplikacji, designowi, UX, UI, trendy czy marketing w branży mobile.

Polecamy przeczytać:

blog-small-preview-5-metrics-profuct-manager-62f0423f3d8ce197372355.png

5 metryk, które powinien śledzić każdy product manager

Czytaj

Konferencje w szczególności dedykowana jest specjalistom, którzy pracują w e-commerce, finansach, marketingu mobilnym czy zajmują się projektowaniem skupionym na użytkowniku. Posłuchać będzie można wystąpień wyjątkowych ludzi. Na scenie pojawi się Albert Stęclik z agencji Dziadek do Orzechów, Marcin Łaziński z mBanku, a także Anna Prończuk-Omiotek z AnnaPRO. Chociaż w samej nazwie są eksperci, w konferencji odnajdą się zarówno specjaliści, jak i osoby początkujące, gdyż poziom wykładów jest zróżnicowany. Dostępne są trzy rodzaje biletów. Uczestnictwo w konferencji online kosztuje 600 zł, uczestnictwo stacjonarne wraz z nagraniami - 1700 zł, a sama konferencja stacjonarna: 1500 zł. 

#3. I Love Marketing & Technology

Czas trwania: 29 listopada – 2 grudnia.

Forma: stacjonarnie w Warszawie lub online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

14 edycja tego wydarzenia odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa cztery dni, a każdy z nich będzie poświęcony innemu tematowi – ads & analytics, social media i marketingowi. W tym roku pojawi się także nowość tematyczna: konferencja XSummit, podczas której będzie można dowiedzieć się wszystkiego o najnowszych trendach w zarządzaniu firmą.

Cennik uczestnictwa w konferencji jest zależny od wielu szczegółów. Dostępnych jest kilka pakietów, a także dodatkowe opcje uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących. Najtańszy pakiet kosztuje 699 zł. 

LEADERSHIP 

#4. 2022 HMG Live! Global CISO Executive Leadership Summit

Czas trwania: 4 października.

Forma: online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

HMG Strategy Executive Leadership Summit zapewnia światowej klasy wykłady na temat przywództwa, zarządzania, nowych technologii i rozwoju. Najlepsi liderzy podzielą się swoimi radami jak zarządzać firmą w czasach kryzysu, jak na nowo konstruować biznes i tworzyć przyszłościowe miejsca pracy, wspierając innowacje i różnorodność.

Do prelegentów na konferencji należą: Nicole Darden Ford, wiceprezes i CISO w Rockwell Automation, Rocco Grillo, dyrektor zarządzający – Global Cyber Risk Services & Incident Response Investigation w Alvarez & Marsal oraz David Mahon, Global CISO w Deloitte. Aby zapewnić wysoką jakość wydarzenia, mogą w nim wziąć udział wysokiego szczebla managerzy lub pracownicy akademiccy.

#5. Vuejs.de Conf

Czas trwania: 5 października.

Forma: stacjonarnie w Berlinie

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Vue.js to otwartoźródłowy framework do aplikacji webowych typu front-end, oparty na języku JavaScript oraz modelu Model-View-Controller. Został stworzony przez programistę Evena You. Vuejs.de Conf to pierwsza edycja konferencji Vue w Niemczech, która składa się z dwóch części. 4 października będą odbywać się warsztaty, a następnego dnia – wykłady.

Na uwagę zasługują dwa wykłady. Alisa Duncan opowie o tym, jak tworzyć inkluzywne treści techniczne tak, aby wspierać różnorodność w społecznościach, a Vanessa Otto poprowadzi warsztat State Management with Pinia (to oficjalnie rekomendowane rozwiązania do zarządzania w środowisku Vue.js).

#6. Signal

Czas trwania: 2-3 listopada.

Forma: online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Signal to coroczna konferencja, która skupia klientów, programistów i sympatyków Twilio po to, aby budować lepszą komunikację z klientami, z zespołem i ulepszać doświadczenia produktowe. Wykłady i sesje z ekspertami pozwolą na rozwój, poszerzenie listy kontaktów i pogłębienie umiejętności przywódczych.

Do tegorocznych prelegentów należą Ivy Grant – VP Strategy & Operation w Twilio, Steve Brasra – CEO & President w Toyota Connected North America oraz Carmen Martinez – Senior Conversational UX Designer we FlixBus. Rejestracja na konferencję jest bezpłatna.

INNOVATION

#7. 5G Expo Europe

Czas trwania: 20-21 września.

Forma: stacjonarnie w Amsterdamie i online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Seria wykładów poświęcona jest nowym technologiom dedykowanym przedsiębiorstwom. 5G odbywa się we współpracy z IoT Tech Expo, Blockchain Expo, Al & Big Data Expo, a także Cyber Security Expo, aby wyznaczać nowe ścieżki transformacji cyfrowej.

Impreza zgromadzi ponad 7000 prelegentów z całej Europy, w tym wiodących innowatorów, dyrektorów IT, dostawców telekomunikacyjnych, deweloperów, start-upy, przedstawicieli rządowych i inwestorów. Podczas dyskusji i wykładów zostaną przedstawione case studies, nowoczesne rozwiązania i pokazy na żywo. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.

#8. Gitex Global

Czas trwania: 10-14 października. 

Forma: stacjonarnie w Dubaju.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Gitex Global to jedno z wiodących wydarzeń technologicznych na świecie. Gromadzi liderów, twórców i innowatorów po to, aby prowadzić wielogodzinne dyskusje, debaty i rzucać wyzwanie nowym technologiom, ideom i produktom, aby identyfikować możliwości w przyszłości.

Dubaj na 5 dni zamieni się w centrum innowacji z ponad 1000 ekspertów, którzy poprowadzą wykłady i ponad 4000 wystawcami z całego świata, prezentującymi nowinki technologiczne. Koszt uczestnictwa w wydarzeniu zaczyna się już od 220 AED, czyli ok. 275 zł.

#9. iNNOVATE Tech Show

Czas trwania: 19-21 października.

Forma: stacjonarnie w Kuala Lumpur.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Odkryj najnowsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji, dronów, inteligentnych budynków, zdrowia, przyszłości jedzenia, motoryzacji, handlu detalicznego i robotyki. Targi iNNOVATE Tech Show łączą marki oraz udostępniają platformę do wymiany myśli między innowatorami z całego świata. Na uwagę zasługuje panel The Global Future Mobility Talks, poświęcony przyszłości mobilności w mieście oraz zrównoważonemu rozwojowi.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.

BUSINESS

#10. Digital Transformation Week Europe

Czas trwania: 20-21 września.

Forma: stacjonarnie w Amsterdamie i online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

W dniach 20-21 września będzie można wysłuchać opinii wiodących ekspertów z dziedziny digital i odkryć kluczowe strategie, które pomogą odnieść sukces w biznesie. Konferencja skupia się na nowych technologiach i podejściach, które wspierają podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji biznesowych, poprawiają wydajność operacyjną i zwiększają zaangażowanie i utrzymanie klientów, a także rozbudowują cyfrową kulturę w organizacji.

Polecamy przeczytać:

blog-small-preview-business-models-629fbc967a741316836916.png

7 modeli biznesowych, które na zawsze zmieniły rynek

Czytaj

Podczas Digital Transformation Week swoje wykłady wygłoszą m.in. Cristina Rutgers-Astolfi – Global Head of Analytics IKEA Customer Support, Aurelija Pletiene – Director of Engineering w Vinted oraz Elizabeth Osta – Director Data Management z marki Heineken. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.

#11. Bits & Pretzels Festival

Czas trwania: 25-27 września.

Forma: stacjonarnie w Monachium i online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Bits & Pretzels Festival odbywa się co roku podczas Oktoberfest w Monachium i gromadzi ponad 5000 założycieli, inwestorów, innowatorów i entuzjastów start-upów na trzy dni poświęconych na naukę, rozwój, networking i szukanie inspiracji.

W tym roku w Monachium pojawią się m.in. Arnold Schwarzenegger, który opowie o swoich biznesach, dr Robert Habeck, polityk i pisarz, a od 2021 też minister gospodarki i ochrony klimatu, Hanno Renner - co-founder & CEO w Personio, a także Verena Pausder – CEO w Pausder Ventures & FC Viktoria. Obowiązuje lista oczekujących na bilety.

#12. Talent Connect

Czas trwania: 25-27 października.

Forma: stacjonarnie w Los Angeles i online.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Jak co roku, Talent Connect organizowany przez LinkedIn to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych poświęconych rozwojowi firm i poszukiwaniu najlepszych talentów w swoich specjalizacjach. W tym roku tematem przewodnim będzie przyszłość pracy.

Prezentacje przygotują przedstawiciele wiodących firm na rynku, m.in. z LinkedIn, Infosys, PepsiCo, Target czy Deloitte. Wydarzenie jest bezpłatne. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.

Powiązany kurs:
"Mów tak, by słuchali"
Biznes i zarządzanie
prowadzi Piotr Szekowski
5 grudnia 30 stycznia
Piotr Szekowski