LABA
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Wszystkie materiały

filtr

Kategoria
topics
Znaleziono materiałów: 6 z 176
preview-analiza-pestel-649b4bb68e1a9682988691.jpg
Analiza PESTEL: na czym polega i jak ją przeprowadzić?
Opowiadamy o tym, do czego służy analiza PESTEL oraz jakie są jej zalety i wady dla biznesu.
Czytaj
preview-6479fc7790ff3620146994-64897fac774d6185142430.png
Adam Kingl: „Kreatywność to gra liczb”
Wykładowca University College London opowiada o tym, jak przekształcić naturalną ciekawość w nowe pomysły biznesowe.
Czytaj
preview-8-kluczowych-elementow-stragegii-marketingowej-64890f0791c50866887497.jpg
8 kluczowych elementów strategii marketingowej
Opanuj sztukę strategii marketingowej z naszym kompleksowym przewodnikiem.
Czytaj
preview-647068bf608f5808560780-648906ee778f9858739220.png
Co będzie kształtować relacje między markami a konsumentami w 2023 roku?
Head of Brand i dyrektor kreatywny Homa Games o tym, jak zmiany kulturowe i technologiczne zmieniają dziedzinę brandingu.
Czytaj
preview-9-najczestszych-pytan-na-rozmowie-kwalifikacyjnej-647fce479f5a9204997333.jpg
9 najczęstszych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej
Czego tak naprawdę chce się dowiedzieć pracodawca?
Czytaj
preview-645c9f58af654272889715-647fc77f57eb3995682531.jpg
John Mullins: „Wzrost dla samego wzrostu może nie być tego wart”
O znaczeniu podejścia „najpierw problem”, pozyskiwaniu klientów i korzyściach nieproszenia o pozwolenie rozmawiamy z profesorem London Business School.
Czytaj