10 narzędzi AI, które zwiększą twoją produktywność | Szkoła biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Spis treści:

10 narzędzi AI, które zwiększą twoją produktywność

Kierunek: wyższa produktywność. Poznaj listę narzędzi AI, które pokażą ci drogę.

cover-10-narzedzi-ai-dla-produktywnosci-6474ad73513d7379493162-min-64c3a9cfa7d2c444655934.jpg

Postępy w technologii sztucznej inteligencji sprawiły, że narzędzia AI mają coraz większy wpływ na naszą codzienną pracę – od prostych zadań, takich jak zapisywanie notatek, po bardziej skomplikowane, takie jak generowanie treści czy zarządzanie zadaniami. 

W tym artykule opowiadamy o dziesięciu narzędziach AI, które nie tylko zwiększą twoją produktywność, ale również uproszczą procesy i pomogą ci lepiej zarządzać swoim czasem. Bez względu na to, czy jesteś programistą, pisarzem, menedżerem, czy po prostu osobą pragnącą poprawić efektywność swojej pracy – na pewno znajdziesz coś dla siebie.

#1. Bing Chat

Bing Chat to nowa funkcja wyszukiwarki Bing, która umożliwia interakcję z serwisem Bing w sposób konwersacyjny. Bing Chat ma trzy tryby: kreatywny, zrównoważony i precyzyjny.

Bing Chat wykorzystuje technologię przetwarzania języka naturalnego (NLP), aby rozumieć i interpretować zapytanie użytkownika. Gdy chatbot zrozumie, o co pyta użytkownik, przeszukuje indeks stron internetowych Bing, aby znaleść najbardziej dopasowaną odpowiedź i dostarcza ją wraz z linkami do źródeł danych. 

Bing Chatowi można także oddelegować rezerwację pokoju hotelowego, zaplanowanie podróży według wytycznych czy zakupy online. Bing Chat oparty jest na bardziej zaawansowanej wersji technologii OpenAI, a dodatkowo jest zupełnie darmowy.

Cena: bezpłatnie.

Warto sprawdzić także: Bing Chat jako plugin do Chatu GPT-4 oraz inne wbudowane pluginy.

#2. tl;dv

Tl;dv to aplikacja, której zechcesz używać na każdym spotkaniu – dzięki temu, że potrafi ona nagrywać i transkrybować rozmowy w czasie rzeczywistym, nie będziesz tracić czasu na ręczne spisywanie „minutek”.

Tl;dv potrafi także automatycznie zaznaczyć kluczowe momenty w twoich rozmowach, tworząc skróconą wersję treści spotkania. Użytkownicy mogą generować fragmenty z tych streszczeń AI w ciągu kilku sekund po rozmowie, co gwarantuje, że najważniejsze punkty są łatwo dostępne.

Tl;dv integruje się z Zoomem oraz Google Meet i operuje ponad 25-ma językami (w tym  polskim).

Cena: podstawowy pakiet funkcji jest dostępny za darmo, zaawansowane funkcje są dostępnie w cenie od 20 dolarów miesięcznie.

Warto sprawdzić także: Otter.

#3. LanguageTool

LanguageTool to narzędzie do sprawdzania tekstów, które wyłapuje błędy ortograficzne i gramatyczne w ponad 20 językach. Jest dostępny jako serwis www, aplikacja komputerowa oraz rozszerzenie do przeglądarki. LanguageTool dobrze sobie radzi z różnymi formatami przesyłanych tekstów – oprócz zwykłych tekstów potrafi także obsłużyć formaty HTML oraz LaTeX, a także sprawdzić tekst pod względem stylu i zasugerować poprawki.

Cena: podstawowy pakiet funkcji jest dostępny za darmo, plan Premium dostępny od 8,29 złotych miesięcznie.

Warto sprawdzić także: GrammarlyReverso.

#4. Brain.fm

Brain.fm to serwis streamingowy, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia muzyki pomagającej słuchaczom skupić się, zrelaksować lub zasnąć. Brain.fm posiada patenty na technologię wywołującą silne blokowanie fazy neuronalnej, umożliwiając angażowanie się populacji neuronów w różne rodzaje skoordynowanej aktywności. To sprawia, że muzyka pomaga osiągnąć w pożądany stan psychiczny.

Platforma oferuje różnorodne gatunki muzyczne, takie jak muzyka klasyczna, elektroniczna czy ambient. Brain.fm oferuje również takie funkcje jak sesje czasowe i odtwarzanie offline.

Cena: 6,99 dolarów miesięcznie lub 49,99 dolarów rocznie.

Warto sprawdzić także: myNoiseEndel.

#5. Mem 

Mem to narzędzie do robienia notatek, w ramach których użytkownicy mogą tworzyć bazy wiedzy, wgrywać pliki czy dodawać zadania. Sztuczna inteligencja pomaga w automatyzacji rutynowych czynności oraz organizacji informacji. 

Aplikacja jest wyposażona w potężną funkcję „Spotlight”, która umożliwia przeszukiwanie wszystkich notatek i zadań, a także potrafi zrobić podsumowanie tekstów, dokończyć pisanie za użytkownika lub zredagować przygotowany przez niego tekst.

Cena: podstawowy pakiet funkcji jest dostępny za darmo, zaawansowane funkcje są dostępnie w cenie od 10 dolarów miesięcznie.

Warto sprawdzić także: Reflect App.

#6. Genei

Genei to potężne narzędzie, które przyśpiesza proces researchu poprzez wyodrębnianie kluczowych informacji z artykułów i prac badawczych. Serwis oferuje funkcje takie jak ekstrakcja słów kluczowych, przygotowanie podsumowania, zarządzanie dokumentami, przechowywanie plików, możliwości tworzenia adnotacji oraz odniesień, a także zarządzanie cytatami. 

Choć serwis został stworzony z myślą o naukowcach, przyda się także w kontekście biznesowym, przyśpieszając opracowywanie raportów, przygotowywanie podsumowań dłuższych tekstów czy znalezienie odpowiednich źródeł danych.

Cena: od 7,99 funtów miesięcznie.

Warto sprawdzić także: CoLoop.

#7. Motion

Motion to narzędzie, które pomaga zarządzać kalendarzami, projektami i zadaniami korzystając z technologii sztucznej inteligencji. Aplikacja pomoże zaplanować dzień biorąc pod uwagę spotkania, zadania i projekty oraz tworząc idealny harmonogram dzienny. 

Motion zarezerwuje czas w kalendarzu na wykonanie zadań a także sesję deep work, ustawi priorytety i stworzy taki plan działania, dzięki któremu ukończysz projekty w terminie. Narzędzie jest dostępne dla indywidualnych użytkowników oraz od niedawna także dla zespołów.

Cena: od 12 dolarów miesięcznie.

Warto sprawdzić także: SunsamaAkiflow.

#8. Copy.ai

Copy.ai to asystent pisania, który pomaga generować treści, takie jak wpisy na blogach, posty w mediach społecznościowych czy opisy produktów. Aplikacja wykorzystuje technologię GPT-3 do generowania tekstu na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika. 

Copy.ai obsługuje 29 języków i integruje się z różnymi platformami, takimi jak WordPress i Shopify.

Cena: podstawowy pakiet funkcji jest dostępny za darmo, zaawansowane funkcje są dostępnie w cenie od 36 dolarów miesięcznie.

Warto sprawdzić także: WritesonicJarvis.aiCopysmith.

#9. Beautiful.ai

Beautiful.ai to narzędzie, które pomaga tworzyć profesjonalnie wyglądające prezentacje za pomocą technologii sztucznej inteligencji. Aplikacja obsługuje szablony, a także potrafi szybko opracować wykresy, i nawet samodzielnie znajdować źródła danych, na których będą one oparte. Beautiful.ai posiada również integracje z różnymi platformami, takimi jak Google Drive i Dropbox.

Cena: od 12 dolarów miesięcznie.

Warto sprawdzić także: Presentations.aiDesktopus.

#10. Bito

Bito.ai to narzędzie dla programistów oraz innych specjalistów, którzy mają styczność z kodowaniem. Zasilane przez ChatGPT i wyszkolone na miliardach linii kodu i dokumentacji, Bito.ai potrafi objaśniać treści, generować kod, opracowywać składnię poleceń oraz przypadki testowe, wyjaśniać kod, sprawdzać bezpieczeństwo itd. 

Twórcy narzędzia nazywają go „szwajcarskim scyzorykiem dla programistów”, który potrafi zwiększyć ich produktywność kodowania nawet dziesięciokrotnie.

Cena: obecnie narzędzie jest darmowe, ale twórcy Bito planują wdrożenie dodatkowych funkcji, które będą dostępne dla użytkowników z planem Business.

Warto sprawdzić także: GitHub CopilotTabnine

Chcesz otrzymać podsumowanie artykułów?

Jeden list z najlepszymi materiałami miesięcznie. Subskrybuj, aby niczego nie przegapić.
Dziękujemy za subskrypcję!